Informatie 2018-03-02T11:20:11+01:00

Informatie

  • Uw dossier is persoonlijk en niet voor derden toegankelijk
  • U heeft recht op inzage in uw dossier en op een afschrift van het dossier
  • U mag verlangen dat wijzigingen in het dossier worden uitgevoerd
  • U kunt verzoeken het dossier te vernietigen waarbij de WGBO bepaalt dat het verzoek binnen 3 maanden wordt ingewilligd

Informatie en Privacy

  • De therapeut houdt zich aan de richtlijnen voor geheimhouding
  • Er vindt verslaglegging plaats aan het einde van de behandelserie naar de verwijzer, huisarts of specialist met uw toestemming
  • Wij vragen u bij elke behandeling een eigen handdoek/badlaken mee te nemen
  • Bij de eerste behandeling neemt u een identiteitsdocument mee
  • Bij de eerste behandeling neemt u ook uw verzekeringspas mee

Klachtenregeling

  • Heeft u klachten, meldt dit dan eerst bij de therapeut
  • Als die de klacht niet naar tevredenheid oplost kunt u de folder “Als u rondloopt met een klacht over uw fysiotherapeut” vragen voor verdere stappen

En verder

  • U bent zelf verantwoordelijk voor uw eigendommen
  • Komt u zonder verwijzing dan bestaat de eerste behandeling uit een screening en een intake.

De ziektekostenverzekeraar rekent dat als twee behandelingen

  • Een afspraak dient 24 uur van tevoren telefonisch te worden afgezegd

Vergoedingen

•  Ik heb contracten met vrijwel alle ziekenfondsen. Heeft mijn praktijk geen contract met uw verzekeraar, dan ontvangt u zelf de factuur. Die dient u dan zelf in bij uw verzekeraar en naar gelang uw polis krijgt u alsnog een groot gedeelte van het bedrag vergoedt.

Voor vragen e.d. kunt u ons mail: info@manueeltherapie-elferink.nl

nieuws

Sinds kort ben ik ook via whatsapp te bereiken. Aangezien mijn woonplaats in Duitsland ligt, werkt helaas de voice mail van KPN niet altijd. Stuur een app of mail(info@manueeltherapie-elferink.nl) en ik probeer zo snel mogelijk contact met u op te nemen. Tel: 0657931690

Met vriendelijke groet,

Kasper Elferink